Menu

Intrebari frecvente

  • Cat costa transportul pentru o comanda ?

   Detalii despre costurile de livrare si modalitati de plata gasiti aici.


  • Livrati in toata tara indiferent de zona ?

   Livrarile se fac prin TNT sau GLS curier, pe tot teritoriul Romaniei, indiferent de zona.


  • Livrati si prin Posta Romana ?

   Pentru moment nu efectuam livrari prin Posta Romana.


  • Nu ma pricep sa lucrez pe internet.Pot efectua comenzi telefonic ?

   Sigur ca da, sunati la numarul de telefon 0338.405.612 si unul din consultantii nostri de vanzari vã va ajuta imediat.


  • Daca imi creez cont pe site-ul d-stra, voi fi agresat ulterior cu promotii, informari, spam-uri, etc ?

  Politica firmei noastre este de a trimite pe adresa de e-mail a clientilor doar detalii cu starea comenzii pana in momentul livrarii si comunicarea punctelor de recompensa.Informari suplimentare vor primi doar abonatii la newsletter.


  • Cand primesc punctele de recompensa ?

   Punctele de recompensa obtinute in urma comenzilor efectuate le veti primi in contul creat pe site si comunicate pe adresa de e-mail in momentul in care plata coletului sa inregistrat in contul nostru.Punctele de recompensa primite le puteti folosi, pentru a obtine reduceri pentru urmatoarele comenzi pe care le veti efectua.


  • Care este avantajul unei comenzi online ?

   Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea sunt in stoc.


  • Cum pot anula sau modifica o comanda activa ?

  O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul 0338.405.612.


  • Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac ?

  Daca ai primit alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de returnari produse, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului.


  • Am primit coletul incomplet. Imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez ?

  Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.


  • Am primit un podus defect. Ce trebuie sa fac ?

  Contacteaza-ne la numarul 0338.405.612, sau prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea contact, si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.


  • Daca doriti sa ne adresati si alte intrebari o puteti face prin intermediul formularului de contact.