Menu

Ce reprezinta diferitele statusuri ale comenzilor?

Din momentul in care ati lansat comanda telefonic sau online (comenzile platite cu card online apar in sistemul nostru dupa confirmarea tranzactiei de catre procesatorul platii online), ne ocupam in cel mai scurt timp de solicitarea dumneavoastra.

Cum ne ocupam?

  • verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (in cazul in care ne solicitati asta);
  • rezervam produsele aflate in stocul nostru;
  • comandam la furnizor produsele disponibile;.

Informatiile despre comanda se vor trimite pe e-mail si/sau prin SMS. Veti fi contactat telefonic, doar in cazul in care este absolut necesar sau daca optati pentru contact telefonic la plasarea comenzii.

In cazul in care unul sau mai multe produse nu sunt disponibile, in acord cu dumneavoastra, le vom inlocui, ori indeparta din comanda. O comanda trece prin urmatoarele stadii:  preluata, in asteptare, gata de livrare, expediata,  nu poate fi confirmata telefonic, produse lipsa (recomandari), actualizata, rezervata, anulata, anulata de client, restituire plata.

 Preluata:  Comanda se afla in atentia unui consultant vanzari MARYON, urmeaza a fi procesata.

Nu poate fi confirmata telefonic: Veti fi notificat pe e-mail/SMS ca operatorii MARYON au incercat sa va contacteze telefonic, dar fara succes.

Produse lipsa (recomandari): Va trimitem pe e-mail/SMS propunerile de inlocuire a produselor lipsa, apoi va contactam telefonic.

Actualizata: Dupa modificarea comenzii de comun acord, veti fi informat pe e-mail/SMS de noua valoare a comenzii.

 In asteptare:  Comanda asteapta intrarea pe stocul nostru a produselor dorite.

Rezervata: La solicitarea clientului, comanda poate fi rezervata, dar nu mai mult de 7 zile. Dupa acest interval rezervarile se vor sterge automat.

 Gata de livrare:  Toate produsele din comanda sunt pe stocul MARYON, pregatite de livrare.

 Expediata:  Comanda a fost preluata de curier. Veti primi pe e-mail/SMS informatii despre expediere si nr. de AWB.

Anulata: Din diverse motive, comanda poate fi anulata. Comunicarea motivului anularii se face pe e-mail/SMS.

Anulata de client: Clientul poate anula in orice moment comanda, telefonic, pe e-mail sau prin SMS, daca acesta nu a fost inca expediata.

Restituire plata: Daca comanda a fost achitata cu card online, iar produsele nu mai sunt disponibile, se va proceda la restituirea platii.

 

Contact telefonic: (pentru solicitare informatii sau modificari ale comenzii, in cazul in care nu aveti acces la e-mail, sau nu aveti posibilitatea de a trimite un mesaj)

  • Telefon Vanzari: 0739.886.235
  • Program de lucru Dep. Call Center: Luni - Vineri: 09:30 - 17:30

Va rugam sa furnizati operatorului datele de identificare a comenzii dvs: numarul comenzii sau numarul de telefon mentionat in comanda. Daca nu aveti aceste date, va rugam sa reveniti.